20160420

Трансформиране на дете във възрастен

Трансформиране,тълкуването на думата идва от траснс , а транс е вид "интезитет" -сила на осъзнаването,тоест транс формация означава образуване на даден вид съзнание,така че този етап от живота е съпътстван към формирането на даден вид осъзнаване,при децата се прави точно обратното,не се формира осъзнаване,като чиста връзка с Духа,а се формира обработка на Реалността,като чиста връзка с обработващите "програми" (програма,начин за възприятие на Реалността, както и начин за реагиране и поведение спрямо дадените възприятия)
Период от 10тата година до 15тата година
В началото на този последен цикъл детето преминава етап, в който се трансформира във „възрастен“.“Паразита-его“ , вече се смята за нещо нормално.Огромна част от „немоделите и стереотипите“ вече са вградени в съ-знанието на детето в неосъзнаваната част.От съзнание с достъп до себе си (Духа и висшия аз) съзнанието се трансформира в „съ-незнание“.Това е съзнание,което не осъзнава ,че е съзнание , а се възприема ,като личност.Знанието от Духа и Висшия аз е заместено с „незнание“.Процеса на възприемане се трансформира да се случва не чрез чистото възприемане и анализ на Духа и използването на способностите на Висшия Аз, то се трансформира да се случва с „паразита-его-егрегор“.Когато личността се „имплантира“ и наслои в съзнанието,то започва да използва „стереотипите,възгледите,моделите на възприятие, моделите на поведение и т.н“ до  10тата година се създава „превода“ от страна на личността.Този процес на превод създава „призмата“ на пречупване създава „системата от модели-възгледи“, които изсмукват енергийния поток от Висшия аз (личната енергия),прекъсва осъзнаването и неговото разширяване и пречупват случващото се възприятие и наблюдение.Около 10тата година тялото активира заложените ДНК команди за активиране през този период и физически се изменя.Духът ни получава поредното предизвикателство да се адаптира.Отношението на децата,както и тяхното поведение с налагането от външната среда започват да стават ,като „трансформираните деца“.С идеята да се усъвършенстват „новите отношения“ се създават „групи за тяхното практикуване“.Основните принципи на тези групи са да наподобяват „отношенията на трансформираните деца“, в частност някой групи добавят „правила на групата“.Това са само предизвикателства за Духа,който ще има „задачата“ да го осъществи за да извърши своят напредък.Създава се един цикъл на преживявание:
откланяне на вниманието от 
изучаване на себе си

Вътрешният свят,Духа,Съзнанието и неговите свойства
Сили и възможности,Висшия аз,“духовни дейности“


Създаването на „незнание“,което се добавя към „паразита
Его“ да замести тези дейности и процеси с нещо друго

Създава се още един цикъл на преживявания
Егрегора на семейството се заменя с егрегора на обществото/групата и обратно заменяне също е в сила.
През този период се усвоява манипулацията на тялото (словесно „активиране на Днк Командите).Не те ли е СРАМ, защо ходиш там, това не е правилно, защо ходиш там,невъзможно е.Ограничава се подвижността на детето чрез редица „незанимания“.“Идвайки като спасители“ се създават „изкуствени занимания“ , които са с индустриална насоченост.Тези „изкуствени занимания“,така добре се „имплантират“ чрез куп реклами и „обсъждания на приятелския кръг“,създават се нови „модни тенденции“ с цел тези „занимания“ и техните възможности за „спасение“ да станат част от нашето съзнание.В следствие на всичките „процеси по трансформация“ досега,волята отслабва,желанието,мотивацията,себетърсенето.Създава се общество ,което  е с набор от „забранени емоции“.Според тълковния речник емоция е вид преживяване на Духа.Забранява се на Духа да търси отвъд тези „вибро-решетки“.“Паразита-его-егрегор“ замества „осъзнаването и анализа“ на Духа с поток от „вибро-мисли“.“Преводача“ съобщава няма нужда да търсиш Духа без него ти е комфортно.Самите модели на ограничения действат така.Засилвайки „Днк командите“ ти си твоето тяло чрез редица от „обществени обстоятелства“, волята (желанието), за отвъд,желанието да се излезне от тази „виброрешетка“ намалява,изчезва или въобще не се създава търсенето „отвъд нея“.Волята това е състояние в което ти правиш дадена дейност,извършваш даден процес и продължаваш въпреки всички ситуации по пътя.На Духа (Висшия Аз) се налагат ,както „външни пречки“ така и чисто вътрешни.“Паразита-его-егрегор“ загнездил се в неосъзнаваната част от съзнанието,подтиска емоциите и чувствата и създава фалшиви такива.В „отбор“ с Днк командите се създават модели,концепции, в които дадени емоции стават от „забранените“.Както „фалшивото его“ ,така и „фалшивите правила“  създават среда ,в която всичко идва от „техните“ мисли и правила така перфектно наслоение в съ-знанието ни,че образувания поток от мисли от тях ги смятаме за свои.В периода до около 15 годишна възраст правим „равни крачки“.Осъзнавайки и практикувайки и упражнявайки осъзнатото.Тази цялата дейност е на ниво интуитивност (връзка с Духа).Постепенно личните цели,желания,всички неща ,които започват с искам се заместват от дейности с трябва.Постоянно се дават нови технологии за да се ангажира свободното време за работа със себе си.За 18 години на Земята са прекарани около 100 000 часа.
Пред телевизора сме по около 3часа на ден това са 12 000 часа
Пред компютъра около 5-6 часа ден се прекарват това са около 25 000 часа
Училище средно около 5 часа на ден това са 23 000 часа
Подготовка за училище около 1час на ден това са около 1500 часа
8 часа сън това са 33 000 часа
Тези 6 часа пред компютъра и 3 часа пред телевизора могат да се заменят с излизането „навън“ с приятели,което дефакто е упражняване на моделите на поведение и възприятие и концепциите на „паразита-его-егрегор“ дефакто ги затвърждават чрез тази дейност.Как няма след 12 хиляди часа пред телевизора (през това време са минали около 30 000 реклами) ,23 000 часа в училище,1500 часа в подготовка за училище,33 000 часа сън, или ако премахне компютъра+телевизора и го заменим с излизанията навън това са около 40 000 часа (от тези 40 000 часа поне 2000 часа са пред телефона),та идеята ми  е как  няма да забравим да търсим себе си.Като не отделяме от времето си за тази дейност.Със всичките „бълвочи излъчващи мисли и вълни“ в съзнанието ни добавят и това да си закупиш жилище.Командата на тревожността се задейства директно при тази мисъл.На децата чрез „фалшивото его“ и манипулационната машина се създава стремеж да се усвои професия (занимания на възрастните).Използвайки закона на привличане самите сянкаджий си привличат „работници“.Самата идея за професия и дейности подобни на нея стават част от личността.Създадения „пазар за работни места“ създава илюзията за надпревара-конкуренцията.Цялата тази дейност по „трансформирането във възрастни“ е съзнателно финансирана от „сянкаджийте“ и банките.100 000 часа са нужни „паразита-его-егрегор“ да стане част от съзнанието на всеки от нас.“Сянкаджийте“ виждайки,че „обществото“ е усвоило „знанията“ дадени от тях, да не би случайно да останем със свободно време да потърсим себе си,с цел да доуплътнят „времето ТИ“,както и така да направят нови парични потоци и доза „нисковибрационна енергия“ налагат университета като институция.Давайки знания изцяло и само от „тъмен характер“ навсякъде във всички професии и специалности и дейности.За 50 години вменяват нуждата от университет.Създава се кредитна зависимост за изплащане на образованието,конкуренция за по-„сложните професии“,както и ограничен брой  места за тях.Създава се желанието за усвояване на „знания“ чрез курсове,семинари,университети,колежи,сертификати.Чрез илюзорния модел на виждането за „нищонеправенето“ ДНК командите се включват и ти пускат поток от мисли ти защо седиш,защо си без работа,тревожи се, не е хубаво да имаш свободно време.Също така се създава и илюзията за „нещоправенето“ илюзията за изкачване по „стълбицата на успеха“.

Няма коментари:

Публикуване на коментар